Tanzania - Reisverslagen van Loes Claassen - WaarBenJij.nu Tanzania - Reisverslagen van Loes Claassen - WaarBenJij.nu

Tanzania

ETZ buitengewoon over de grenzen heeft al jarenlang een samenwerkingsverband met Same District Hospital. Dit keer mag ik daar als verpleegkundige een kijkje gaan nemen, ervaringen vergaren en kennis delen.

Recente Reisverslagen:

12 December 2017

Thuis! Tot morgen, tot volgende week, tot snel..

01 December 2017

Laatste dagen ziekenhuis

21 November 2017

Vakantie in 'eigen land'

27 Oktober 2017

Die maandagochtenden ...

15 Oktober 2017

Elke dag weer anders!
Loes

8 jaar geleden ging ik met Merle, in het kader van onze studie HBO-Verpleegkunde, stage lopen in Ghana. Nu inmiddels 8 jaar later, werk ik alweer bijna 7 jaar als gediplomeerd verpleegkundige in het ETZ TweeSteden. De droom om nog een keer als verpleegkundige in het buitenland, Afrika, te werken is altijd gebleven. En omdat ik een hekel heb aan 'Had ik maar...' ga ik ook deze droom nu werkelijk maken. Hé ho, let's goooo!

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 66557

Voorgaande reizen:

18 September 2017 - 09 December 2017

Tanzania

13 Januari 2009 - 25 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: