Volgende week! - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Loes Claassen - WaarBenJij.nu Volgende week! - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Loes Claassen - WaarBenJij.nu

Volgende week!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

07 Januari 2009 | Nederland, Oostelbeers

Na alle voorbereidingen, inentingen en het regelen van het visum is het dan bijna zover! 13 januari vertrekken Merle en ik naar Ghana om daar 5,5 maand stage te lopen en door het land te reizen. We gaan stage lopen in het ziekenhuis van Techiman.

Dinsdag vliegen we om 11.45uur vanuit Amsterdam naar Londen. Hier moeten we overstappen. Om 14.00uur (lokale tijd) vliegen we naar Accra, hoofdstad van Ghana, waar we als alles volgens planning loopt om 20.55uur zullen landen. In Ghana is het een uur vroeger dan hier, net als in Engeland.
We zullen twee nachten verblijven in een hotel, donderdagmorgen vertrekken we vanuit Accra met de bus naar Techiman.

Nu nog mijn tas inpakken en een paar dagen stressen!

Groetjes Loes

(p.s. het is daar zo’n 40 graden warmer!!!)

  • 08 Januari 2009 - 03:12

    Bart:

    Hey loes,
    Klinkt goed heb je er al veel zin in??? Ja een 40 graden warmer. Ik had hier van de week toen het min 13 in nederland was ongeveer 50 graden verschil dat kun je bijna niet voorstellen.

    Heel veel plezier op je komende stage en maak er iets onvergetelijks van.

    Doei Bart

  • 08 Januari 2009 - 08:22

    Ellen Cuijpers:

    Woehoeww je gaat volgende week al O MY GOD!! Hoe spannend :D!hihi wel Super leuk, ik ga je site zeker lezen!

    Veel Plezier daar meid!!
    Liefs Ellen

  • 08 Januari 2009 - 14:13

    Nadine:

    Heey Loes!!

    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!! Wij zijn inmiddels een beetje gesetteld in Pinetown, maar het is zoo raar.. Aan de andere kant van de wereld, best wel warm en toch die cultuur (en taal) hè.. Geniet echt super veel van je laatste dagen in NL!!!

    XxX Nadine

  • 08 Januari 2009 - 18:24

    Malou:

    Heeey Loes!
    Nog een weekje! Spannend he! Succes nog met alle voorbereidingen. En één ding is zeker.. Aan het weer wen je zo ;)
    Groetjes vanuit Pinetown!!

    Liefs, Malou

  • 08 Januari 2009 - 21:45

    Marion:

    Hey Loes!

    Nog een paar dagen en dan is het zover!
    Heel veel succes en plezier maar jullie gaan het daar helemaal maken! dat weet ik zeker!
    Succes met al je voorbereidingen en je afscheid!
    Wie weet zie ik je nog van te voren...
    Kga je volgen met deze site!!!

    Dikke kus Marion

  • 09 Januari 2009 - 16:46

    Annee:

    Loess!!!

    wat spannend!
    het is bijná zover!
    ik wil je een super leuke/gave/leerzame tijd toenwensen! we zullen je missen!

    Liefs XX Annee

  • 09 Januari 2009 - 18:53

    Janine:

    Ik popel om de rest van je berichtjes te gaan lezen!!!
    Zorg dat Sjaak trouwens ook heel aankomt he;)

    XX. Liefs

  • 10 Januari 2009 - 12:01

    Goeleke:

    Hey Loes
    Nu het weekend is begint het voor jou helemaal op te schieten, maandag nog een dagje en dan is het Dinsdag zover. Loes vertrekt voor 5 maanden naar het verre Ghana om daar haar avontuur tegemoet te gaan.
    Ik wil jou ontzettend veel plezier, succes en een te gave tijd toewensen. Maar eerst nog even tot zondag!
    Liefs xx Goeleke

  • 11 Januari 2009 - 22:55

    Lise :

    Heej Loes

    Bedankt voor een baantje, kan gaan werken op jou afdeling :D Ben echt blij om.
    Heel veel plezier in Ghana en zal je site zo af en toe bekijken.

    Gr, Lise

  • 12 Januari 2009 - 06:38

    Jelske:

    loezL!!!

    we zullen je gaan missen meid! zet m op daar...en maak maar mooi de blitz met je nieuwe tas!

    kus

  • 12 Januari 2009 - 15:42

    Fam. Brosens:

    Haa nichtje!
    Heb je je goed kunnen voorbereiden op safari in Antwerpen ;-)? Vanuit Zundert wensen we je heel veel succes en een mooie tijd in Techiman! We zullen je verhalen gaan volgen!
    Groetjes,
    Ome Piet, tante Rian, Ilse, Marlou en Dave

  • 12 Januari 2009 - 17:57

    Vincent:

    Hoi Loes
    Ben je niet vergeten hoor!!!!
    Allereerst nog de beste wensen
    Spannend aftellen nu
    Hee veel succes maak er iets moois van en we houden zeker contact
    Oh ja ik gelezen dat niet alles giftig is wat daar rondkruipt er schijnen ook grotere dieren te zitten.
    Ben erg benieuwd naar je ervaringen en je foto's

    groetjes Vincent

  • 12 Januari 2009 - 17:58

    Renee:

    Loesje!!

    Ik zal je heel erg gaan missen maar ontzettend veel plezier toegewenst en ik volg je op de voet!! Zorg goed voor jezelf ;)!

    Tot over een half jaartje =(...

    Xx Renée

  • 12 Januari 2009 - 18:51

    Reinou:

    Wat komt het toch allemaal dicht bij nu..
    Ik moet zeggen ik krijgt er kriebels van in me buik nu ik je bericht lees.
    Nogmaals ontzettend veel plezier daar.
    Vergeet door al die nieuwe indrukken niet te genieten.
    Pas goed op jezelf en elkaar. Ik hou vanaf hier alles goed in de gaten.
    Tot van de zomer! (#)
    kus

  • 12 Januari 2009 - 20:15

    Simone F:

    Loess!
    Wooeeh daar ga je dan bijna.. Spannendd! Wat raar zeg, dat jij morgen gewoon aan de andere kant van de wereld zit waar het wèl mooi weer is! Meid, geniet er maar lekker van & pas wel een beetje op jezelf! xx

  • 12 Januari 2009 - 21:50

    Tante Mariet:

    HaLoes

    Hier nog even een berichtje om je goede reis te wensen ik weet niet of je het nog leest voor je weg gaat maar anders ben je waarschijnlijk al goed aangekomen als je dit leest. Ik wens je een hele fijne en leerzame tijd
    groetjes Mariet

  • 13 Januari 2009 - 11:31

    Jordi :

    Loes heel veel succes en veel plezier in Ghana.
    Ik hoop dat je het goed naar je zin zult gaan hebben! Gaat helemaal goedkomen!

    Groetjes

    Jordi!

  • 13 Januari 2009 - 14:51

    Maaike:

    En... she is ín the air! Gaaf gaaf gaaf, maar nu al stil thuis! X

  • 13 Januari 2009 - 15:15

    Evelien:

    Whaa, je zit gewoon al heel de dag in het vliegtuig! Ik hoop dat je reis goed is gegaan, zonder al te veel vertraging!
    Loesel, nogmaals heeel veel plezier en ben super benieuwd naar je ervaringen en verhalen!!
    xx Evelien

  • 13 Januari 2009 - 18:22

    Karin Ecuador:

    Hey Loes!
    Superstoer zeg!
    Ik ga je ook zeeeeker volgen:D:D!!!
    Heeeeeeel veel plezier en geniet er van zoals wij dat deden en dan nog x 10 ! :)
    X Karin

  • 13 Januari 2009 - 19:53

    Je Mam:

    Stoer hoor meid! Wij zijn nu al benieuwd naar je verhalen.


  • 14 Januari 2009 - 09:35

    Reinou:

    En? Is de reis goed verlopen? Eerste reacties van ghana? Ik ben zo benieuwd. Kan niet wachten op je eerste bericht. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

8 jaar geleden ging ik met Merle, in het kader van onze studie HBO-Verpleegkunde, stage lopen in Ghana. Nu inmiddels 8 jaar later, werk ik alweer bijna 7 jaar als gediplomeerd verpleegkundige in het ETZ TweeSteden. De droom om nog een keer als verpleegkundige in het buitenland, Afrika, te werken is altijd gebleven. En omdat ik een hekel heb aan 'Had ik maar...' ga ik ook deze droom nu werkelijk maken. Hé ho, let's goooo!

Actief sinds 13 Dec. 2006
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 66561

Voorgaande reizen:

18 September 2017 - 09 December 2017

Tanzania

13 Januari 2009 - 25 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: